Górskie Forum Dyskusyjne - Górski Świat

Pełna wersja: Przedstaw sie...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pierwszą relacje mam nadzieję napisze w lutym Smile zobaczymy na ile pogoda pozwoli Smile na "konkurencyjnym" forum e-góry jestem już jakiś czas i wytrwałem , myślę ze i tu mi się uda Big Grin
Relacji może nie ma, ale parę fotek i filmików można na mojej stronce zobaczyć, ale to już pewnie wiecie Toungue
Witaj Damianie.
Da się zauważyć na stronie że macie wysokie plany. Więc, powodzenia życzę, jak również miłego forumowania.
No to ja! Z racji tego, że jestem tu nowy to wypada sie przedstawić/

to po kolei:
Artur
Rocznik 1975
woj. podkarpackie

Jestem grafikiem w agencji reklamowej oraz akustykiem/oswietleniowcem w Domu Kultury.

Góry zaliczam regularnie głównie Bieszczady (zlazlem całe z pare razy), ale i inymi nie gardze giggle. Poza Bieszczadami to oczywiście Tatry, Czarnohora, Gorgany, Beskid Żywiecki i Śląski. Ostatnio zacząłem troche sie wspinac, ale głównym moim celem jest wspinaczka zimowa ale to już inna bajka.

Pozdrawiam Wszystkich
nowi,grzecznie się sprawować giggle
witam i bawcie się dobrzeSmile
Powitam starointernetowym : WON
Witam,

Napisz coś o Gorganach!!! Brakuje nam tu relacji z tych terenów! Please? Smile
Cześć Artur.

Dobrze godosz Mallaidh, prosimy o relacje z Gorganów - dawno już nie byłam, a powróciło by się tam jesio raz
Cześć swiru-sie! Smile

Z tymi Gorganami to Ty chyba będziesz forumowym rodzynkiem, więc do dzieła. Smile

Czuj się tu, na Forum dobrze! Smile
Artur, Damian - witajcie.
Miło spędzajcie tutaj swój czas.
Niech górska moc będzie z Wami Wink
Witam nowych na forum górołazów ok

tratina napisał(a):
prosimy o relacje z Gorganów - dawno już nie byłam, a powróciło by się tam jesio raz


Hej! Byłaś w Gorganachuhm? To odmaszerować do pisania relacji! Wink

witam