Odpowiedz  Napisz temat 
Strony (2): « Pierwsza [1] 2 Następna > Ostatnia »
1 Głosów - 5 Średnio   Ukraina przełomem Dniestru, Seretu, Prutu i Zbrucza
Autor Wiadomość
Gandzia1
@@@@@@@@@@@@@@

Grupa: Zarejestrowani
Status: Offline
Ukraina przełomem Dniestru, Seretu, Prutu i Zbrucza

Długo czekałam wyprawy na Ukrainę.
Byłam pewna kiedyś, że będą to Gorgany ale tak się złożyło -nadarzyła się okazja wyprawy konno dolinami i górami w przełomie rzek Dniestru, Seretu, Prutu i Zbrucza.
Konno jeżdżę od 3 lat tak regularnie, trochę się bałam czy dam radę.
Chcieliśmy zorganizować grupowy dojazd jakimś wynajętym busem w 9 osób -uczestników rajdu.
W końcu wyszło ,że podzieliliśmy się na grupki i wyszedł wyjazd samochodami osobowymi.

Tak nadszedł ten wyczekiwany dzień 05.07.2012r.
4:30 zbiórka przy KFC k. Sulejówka kierunek na Lublin i Lwów.
Spotykamy się Ja, Partycja, Ola i Hania (babiniec Smile ) ruszamy ku dzikim polom.
Ze względu na wczesną porę jedzie się sprawnie, mało samochodów, szybko docieramy do granicy w Hrebenne Polska - Rawa Ruska Ukraina. Tu trochę kolejka tirów, omijamy je i stajemy za autem osobowym, nadjeżdża za nami jakiś Rosjanin i instruuje nas, że jak nie mamy nic do oclenia to omijamy też wszystkie osobowe i tak też stajemy już u samych celników RP.
Zabierają dokumenty, puszczają nas i dalej, (tu niespodzianka spotykamy na granicy inną uczestniczkę rajdu Agatę też już jedzie), dalej kontrola celników UK, trochę czekamy, zbierają paszporty, wydają kwitek, pytają o szczegóły gdzie jedziemy i po co, każą otworzyć bagażnik, już zamykam, po chwili inny celnik przychodzi i znów otwieram bagażnik, ponownie wypytują po co i gdzie i czy ten samochód na UK pierwszy raz i takie tam. (Wszystko chłonę - normalnie inny świat jak u nas za socjalizmu, wszystko dla mnie takie jak bym przeniosła się w czasie -bardzo interesujące Smile )

fotka granica RP i UK :