Górskie Forum Dyskusyjne - Górski Świat
Moja odziez na sezon letnio-jesienny [prosba] - Wersja do druku

+- Górskie Forum Dyskusyjne - Górski Świat (http://www.gorskiswiat.pl/forum)
+-- Forum: Górskie tematy (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Sprzęt/odzież górska (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Temat: Moja odziez na sezon letnio-jesienny [prosba] (/showthread.php?tid=3906)


Moja odziez na sezon letnio-jesienny [prosba] - salleh - 21-08-2011 11:54 AM

Przebrnalem co prawda przez wiekszosc tematow, nawet tych juz nieaktualnych sprzed 'X' lat Smile

Zlozcie mi prosze komplet odziezy na sezon letnio-jesienny o najlepszym stosunku jakosc/cena [od bielizny po buty] i zeby byl ogolnie dostepny w sklepach PL.

Moje wymiary: wzrost 169cm, waga 73kg, obuwie:39-40

Licze, ze mi pomozecie Smile
Podejmie sie ktos tego?


RE: Moja odziez na sezon letnio-jesienny [prosba] - Pablo - 21-08-2011 08:46 PM

salleh napisał(a):
Przebrnalem co prawda przez wiekszosc tematow, nawet tych juz nieaktualnych sprzed 'X' lat Smile

I nigdzie nie znalazłeś komplecików uhm

salleh napisał(a):
Moje wymiary: wzrost 169cm, waga 73kg, obuwie:39-40

Big Grin

zajebisty temat, gratulacje ok


RE: Moja odziez na sezon letnio-jesienny [prosba] - TomaszRT - 22-08-2011 10:10 AM

salleh napisał(a):
Podejmie sie ktos tego?


ja myślę, że każdy porządny sklep turystyczny.. przypominam jednakowoż, że GŚ to forum a nie sklep..

pozdrawiam,
RT